Silnik 1.8 8V SOHC
Silnik 1.8 8V nie był dostępny w Europie, pojawił się w Chinach, Korei, Rosji.
Był to prawdopodobnie ten sam silnik który był montowany w Espero.
Jest to jednostka o mocy 95 koni mechanicznych, montowana w najuboższych wersjach, jeszcze słabiej wyposażonych niż w Polsce.
Oczywiście z zewnątrz mogą zmylić nas czarne plastyki które zasłaniały to i owo.
Silnik ten posiadał jeden wałek rozrządu w głowicy.
|
|
|
|
|
1.8 8V SOHC |
|
|
Typ silnika: |
czterocylindrowy rzędowy |
|
|
Pojemność: |
1795 cm3 |
|
|
Skok tłoka: |
79,5 mm |
|
|
Średnica cylindra: |
84.8 mm |
|
|
Stopień sprężania: |
8,8:1 +- 0.02:1 |
|
|
Kolejność zapłonu: |
1-3-4-2 |
|
|
Moc w KM: |
95KM/5400rpm |
|
|
Moc w kW |
70kW/5400rpm |
|
|
Max moment: |
145 N*m/2800rpm |
|
|
Typ zapłonu: |
bezrozdzielaczowy, DIS |
|
|
Ilość zaworów na cylinder: |
2, 1 wydechowy, 1 ssący |
|
|
|
|
|