Silnik 1.8 8V SOHC

silnik 1.8 8V SOHC Silnik 1.8 8V nie był dostępny w Europie, pojawił się w Chinach, Korei, Rosji.
Był to prawdopodobnie ten sam silnik który był montowany w Espero.
Jest to jednostka o mocy 95 koni mechanicznych, montowana w najuboższych wersjach, jeszcze słabiej wyposażonych niż w Polsce.
Oczywiście z zewnątrz mogą zmylić nas czarne plastyki które zasłaniały to i owo.
Silnik ten posiadał jeden wałek rozrządu w głowicy.






1.8 8V SOHC

Typ silnika: czterocylindrowy rzędowy

Pojemność: 1795 cm3

Skok tłoka: 79,5 mm

Średnica cylindra: 84.8 mm

Stopień sprężania: 8,8:1 +- 0.02:1

Kolejność zapłonu: 1-3-4-2

Moc w KM: 95KM/5400rpm

Moc w kW 70kW/5400rpm

Max moment: 145 N*m/2800rpm

Typ zapłonu: bezrozdzielaczowy, DIS

Ilość zaworów na cylinder: 2, 1 wydechowy, 1 ssący





Projekt strony Piotr Eliasz,
Niepołomice 1 grudnia 2011